torsdag 5 april 2012

utanpå och inuti

-
det är en rätt häftig känsla att veta till 100% vad man vill med sitt liv...!


och förresten ska jag uppdatera er på bostadsfronten: jag blir inte utslängd ur lägenheten förren den sista juli. och boende i augusti har jag typ nästan helt säkert fixat, får nog hyra i kyrkan. jag sa ju att det skulle ordna sig när man har Gud med i planerna! eller rättare sagt att Gud har mig i sina planer kanske.

och har haft en kärleksfull kväll och påskfest i centrumkyrkan. tack fina människor, tack jesus som är anledningen till att vi får ha det så.
<3

och just av den anledningen. att jag känner att jag har människor runt mig som stöttar mig, som tror på mig, som inspirierar mig, som får mig att växa... så känner jag att jag har inget behov av att dela med mig av mitt liv och mina tankar och mina drömmar till de som ständigt ska bedöma, kritisera, ta bort inspirationen och lusten för mina drömmar, de som får mig att tvivla på att jag kan och vågar. de som får mig att känna att allt jag gör, är, vill och drömmer om är fel. de som får mig att krympa. jag behöver inte det.

kärlek! /ia.

Inga kommentarer: