lördag 21 april 2012

glöm mig om du kan


ibland har man bara den där känslan. av glädje, lycka och kärlek. när ögonen glittrar. munnen ler.
träningsglädje och människoglädje. kärleken till mina vänner. och den där elden i hjärtat som man VET att det bara är Gud som kan tända. som är mera värt än allt, som man aldrig vill byta bort. när Jesus får bli den som driver en, som gör att man vill någonting. när man blir så tacksam över att få leva. den känslan vill jag dela med mig av till er!

ja det är kul att vara igång med träningen igen. men OJ vilken träningsvärk jag fick av två helt "vanliga" pass. och OJ vad slut jag blev av skivstångintervallen igår. Men OJ vad roligt det är. är riktigt träningspepp nu, ska iväg på ett spinningpass vid tio, hoppas i sällskap av Emelie, blir en bra start på lördagen.

helgplaner, för den det intresserar: träning nu då. stan på eftermiddagen, och en fika med patrik. fint! och sen ikväll ska jag träffa johanna,helena,sofia,jessica-brudarna och äta mat och se på titanic. åhh mysigt! <3.
imorn kyrka, äntligen, har saknat min lilla falu-församling-familj. och sen ska jag på 30-års kalas för mattan i gräv (systers man). det blir nog en bra helg det här.
den inleddes förresten väldigt bra redan igår då jag hängde med kidsen och ungdomarna i kyrkan. tänk, i början tänkte jag "det här är inte min grej - men jag gör det ändå". nu ser jag så fram emot varje fredag när jag får träffa dessa underbart HÄRLIGA ungdomar.

kärlek! /ia 

Inga kommentarer: