tisdag 24 april 2012

det går bra nu


jobbar på natten. sover på dagen. äter, tränar, duschar, äter igen, går till jobbet.

så så värst många kloka eller roliga inlägg är nog tyvärr inte att vänta idag. om jag inte ska prata om mina doktor-span... haha, nä skoja bara.

men jag lämnar er med denna upplyftande vetskapen idag. jag är tillfreds. tillfreds med min livssituation just nu, och med det som troligtvis komma skall. tillfreds med kroppen och träningen och tankarna.

och, detta delar jag gärna med mig av: känslan av att jag är världens lyckligaste har stundtals hittat sig tillbaka. höstens känslor. att jag kan få glädjetårar av tacksamhet bara av att finnas till. att jag känner mig helt kär och hög i livet utan "egentlig" anledning. sen att jag är så himla instabil och in andra stunder kan tänka tanken att jag inte vill och kan leva får jag väl lära mig att tackla helt enkelt. men det finns en ständig gudsnärvaro som liksom bär.

love life! - vad kul att man kan ha lite positiva vårkänslor också :)

kärlek! /ia

1 kommentar:

Hanna sa...

åh det är precis så det ska vara! ta emot välsignelsen att gud är god :) bless Hanna