tisdag 10 april 2012

allting jag ville säga, det glömde jag ikväll

-
jag har hittat ett litet knep, (bra eller knäppt vet jag inte riktigt men...) på att muntra upp mig själv. för alla har vi väl våra stunder när vi känner oss lite halv-nere sådär. men då tänker jag på: vasaloppet! ja inte loppet i sig, det var ju delvis ganska jobbigt, men det faktum att jag gjorde det. jag genomförde det. jag bestämde mig för en utmaning, jag vågade satsa, och jag genomförde det hela på ett bra sätt. jag har rätt att vara stolt. för att jag tycker att det är en prestatation värd att vara stolt över. och att jag har gjort detta, det kan aldrig någon ta ifrån mig...

ha.! tur att det är lätt att muntra upp sig med tankens kraft ibland :)




och dessutom: jag är helt säker på att DU har något du är stolt över. stort eller smått. tänk på det där ibland, och sträck på dig: du är bra!


kärlek! /ia.

Inga kommentarer: