torsdag 26 april 2012

jag har ett hem bort i skogen, snårigt och svart, där har du aldrig vart, där faller löven om våren.


igår var jag på after work med några av mina arbetskamrater... ny situation - och oj vad vuxenpoängen rullar in.
och sedan champions leauge-kväll hos patrik. OJ vilken match alltså. ni som också är fotbollsnördar fattar nog när jag säger: fotbollskärlek.

och jag är så tacksam för vänner. speciellt de där gångerna när det bara inte går att vara ensam. och då förvissas jag ännu starkare: gud har omsorg om mig.

nu ska jag snart och göra sånt där jag blir så glad av. hatkärleken. löpbandet.


ikväll kommer min husgrupp hit. det blir fint. så i eftermiddag är det jag som drar igång brödbaket :)

kärlek! /ia. 

2 kommentarer:

Johanna sa...

Oj haha Ia, min torsdag är typ identisk med din! Löpning, brödbak och besök av hemruppen :D

Arvid sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.