onsdag 18 april 2012

jag kommer inte ta skulden, så säg det och få det gjort, det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

-
tack för era kloka kommentarer! :) och att man nästan liksom vill att ni ska svara "följ magkänslan" är väl ett ganska säkert tecken på åt vilket alternativ det lutar.

och ja, jag ska avslöja mig såsmånigom. det är mest det att jag tycker det är jobbigt att skriva en massa om det om det inte skulle bli av. och det är ju en hel del människor som redan vet vad det handalr om (det låter som jag ska göra världens grej, haha. men för mig är det ganska stort iallafall)
men nej: jag ska inte köpa en bil. och nej: jag ska inte åka till hawaii. och ja: jag ska försöka lyssna in Gud i detta, det är det jag försöker hela tiden...

en liten hint kan väl vara att jag snart ska gå ner på stan och säga upp min lägenhet (som jag tydligen måste säga upp 3 månader i förväg även om jag inte får bo kvar efter 31 juli). och jag letar för tillfället inte efter ny lägenhet i falun.

och åhh vad fint det var att solen sken lite, äntligen, igen idag. morgonpromenerade med johanna, så fint och vårigt. <3



kärlek! /ia

Inga kommentarer: