fredag 27 april 2012

softly smile – I know she must be kind


jaha ja. det börjar närma sig. det stora avslöjandet. haha. om det där jag vill göra i höst. om min spännade framtidsplan. min dröm. (som typ många vet om redan… )

men nu har jag gjort min del iallafall. sagt mitt ja. ansökt. vågat. så nu ska det bara bli som jag vill – och det blir det nog :)  

och jag fortsätter vara dryg. håller på det lite till – tills jag vet med 100 % säkerhet att det blir av.
men jag kan ju säga att bland annat de här spännande/läskiga sakerna står på ”att göra” listan inför framtidsplanen.

- nytt pass
- boka flygbiljetter
- vaccinationer
- visum

ja ni börjar närma er att klura ut det va?
förresten, jag följde magkänslan. såklart :)

kärlek! /ia

--------------------------------------------------------------------

här kommer lite bilder från söndagens 30-års kalas för Mats:

                                                           födelsedagsbarnet

             edvin och farbror viktor


Inga kommentarer: