söndag 19 februari 2012

eyes wider then before

-
Och idag blev det ingen lunch. Och visst ingen middag heller..det var inte planerat så, men råkade bli och vips så mådde jag bra igen. Känner mig ren.
DET skrämmer mig lite.

Och jag undrar: Tar vissa resor aldrig slut?





Men: Jag tror på en man som till och med kan besegra döden. Självklart är det inte omöjligt att bli fri. Jag vägrar räkna mig själv som hopplöst fall.

Och man måste inte alltid vara stark. Man kan vara svag och brinna för Gud, samtidigt.


kärlek! /ia


ps. tack Johanna&S.Fahlström för en bra dag! d.s.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla Ia!
Nu är det bäst du äter lite...
kram mamma
tänk på vasaloppet, bäst att börja ladda upp nu:)

maria sa...

Bara du äter något, vad som helst, ett salladsblad, en tomat, en köttbit.. Du är ren ändå. Kram