tisdag 28 februari 2012

efter skimret, efter snön

-

och jag tror tjejvasan i lördags gav mig lite självförtroende. om jag kan komma på plats 31 av motionärerna (ca 8700 st) så kan jag ju inte vara helt värdelös på skidåkning liksom. så nu är jag pepp på Vasaloppet också! :) (även om jag inser att det är liiiiiite längre). -

nu har jag varit i sörskog och verkligen njutit utav dagen. passerat den psykologiskt viktiga "50-mil-på-skidor-innan-vasaloppet" gränsen. och massa sol, snö = kärlek. riktigt kände hur energin och livsglädjen återvände. nu orkar jag en bit till. :) Tack Gud för att du ger kraft!

och grattis till alla Marior idag, 28feb. imorgon. 29 feb så är det ju skottdagen och som bekant då tjejer "får" fria. Så, ska ni inte slå till tjejer? do it! jag tror jag avvaktar lite.... ha.

kärlek!
/ia.

Inga kommentarer: