fredag 2 december 2011

kom och värm dig här.

-
Vem hade kunnat ana - att jag en dag skulle säga att mamma är en utav mina allra bästa vänner. Och det är bara nåd, tacksamhet och kärlek. Förvandling och omvändelse. Guds kärleksfulla nåd.

Och eftersom morsan var här idag så har jaf dessutom en påfylld frys med matlådor. Hopplös, bortskämd unge var ordet :)
Och så har vi haft världens mysfika på Staberg - hur fint som helst där ju nu innan jul. Tips! Vi åt julskinkesmörgås och mjuk pepparkaka - julstämning. Och mamma betalade - bortskämd unge igen - check!

Dessutom denna fredag: Klarad tenta i nationell klinisk sluteximation: Check! Inlämnad C-uppsats till granskare - Check!

Stockholsmhelg och julmys och en finfin vän och lägenhet på söder på ingående, och lite kli i shoppingfingrarna - härligt och farligt! - check!

okej, jag kanske ska ge mig där. (och sluta känna skuld för att jag mår bra! ). Man får vara glad... :)

kärlek!
/ia.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för de värmande orden!
Kram! Jag älskar dig! mamma