måndag 19 december 2011

jul jul strålande jul.


Lite allt och ingenting om allt möjligt:

Jag har en väldigt fin vän som heter Olivia Buer så nu behöver inte Gud skicka sms till mig längre :)

I jultider blir det ju mycket julmusik. Tänkte nämna tre favoriter och en hat-låt, haha.

Finns ju många bra och fina men dessa tre uppskattar jag lite speciellt för att de är väldigt fina men man har inte blivit uttjatad på dem:
- Veni Emmanuel
- Det brinner en stjärna
- Mitt hjerte alltid vanker
- Marias sång
- What child is this anyway

Okej det blev fem..! : ) Skulle kunna rabbla tiotusen till så jag ger mig här. Betlehems stjärna iofs…
Och låten jag inte kan med: Stilla Natt..


Jag gillar att min handledare på praktiken är ett Friskis-fån precis som jag, det binder oss samman på något vis:)


När någon säger. Hon var mitt allt. Och mitt allt finns inte längre. Då blir man så otroligt tacksam för det man faktiskt har.

Kan ha lite stora, bra, framtidsgrejer på gång både imorgon och på onsdag. Jag återkommer!

Kärlek!
/ia.

1 kommentar:

emma sa...

IA, fina Ia! Vet du hur bra du är eller? Vet du hur glad jag blev idag när jag kom hem trött och med huvudvärk från jobbet?

Tack för allt som är DU. Du inspirerar om någon ska du veta. Du är bra. TACK. Många kramar!