måndag 1 augusti 2011

Men säg varför rodnar Cecilia Lind?

-
idag har varit en bra, ja nästintill perfekt, dag. ledig så nästan hela dagen spenderades på stranden med sol och bad. äntligen! gjorde ett fuskdopp för någon vecka sedan men idag badade jag på riktigt.
och som strandnöje en bra bok jag kan tipsa om även om jag inte läst ut den ännu: Tillsammans är man mindre ensam - av Anna Gavalda. Och så en kaffetermos såklart.

och sen ett träningspass med lite löpbandsintervaller som jag var pepp på och det gick oväntat bra. första gången på länge som det verkligen kändes att konditionen och löpformen kanske är på uppåtgående i allafall. härligt!
och nu på kvällen en minigolfmatch vid Slussen med brudarna. Så kanske dagens viktigaste jag måste påpeka: Vem vann? Jo, det var allt Ia Lindström det ;) Så då kan jag somna gott.

och att jag inte solat baksidan så himla mycket i sommar fick sitt fina resultat idag.... hoppsan!
och nederdelen av stjärten ser likadan ut, men även om jag lämnar ut mig själv en del i denna blogg så finns det vissa gränser, så det bjussar vi inte på, haha.


lady in red



ett inläggg med många superlativ. men så var det ju som sagt en bra dag också. såna här lediga sommardagar kommer ju inte alltför ofta så då får man passa på att njuta. imorn jobb 06:45 igen. så godnatt!

/ia.

Inga kommentarer: