måndag 15 augusti 2011

la vie et la mort

--
I fredags hade jag en ledig dag som spenderades på, ett för mig, lite ovanligt sätt. Jag var ute i skogen. Och plockade svamp. Blåbär var det också tänkt med där gav vi upp och åkte och badade istället.
tack Tore, Angelica och Robert som lurade ut mig, det var en mycket trevlig dag!


Vi hittade ju inte överdrivet mycket men räckte till en stekpanna och en svampmacka var.

UTSÖKT gott! :)



Grillning med utsikt över Runn.


Angelica fixar smörstekt kantarell över öppen eld.
Kan ha varit godaste kantarellerna jag nånsinn ätit.



Nöjd kille efter att ha fixat kokkaffe på öppen eld.


Hela gänget. (Förutom hon bakom kameran då). Rune kom på visit också och drog nåra roliga historier så man fick sig ett gott skratt = förlängt liv.



Och sen på kvällen träffade jag mina flickor, Sofia, Jessica & Johanna. Mys. En bra dag när man har vänner som förgyller ens liv. Tack! <3.


/ia.


1 kommentar:

Arvid sa...

Det där med hemorojder lät mindre fräscht..