lördag 20 augusti 2011

En pessimist i sitt livs form.



Jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv.



Såhär tänkte jag skriva:

Jag vet en sak som gör mig mer ledsen än att sitta ensam hemma i lägenheten utan något att göra en fredagkväll.

Vet ni vad? Jo, att sitta ensam hemma i lägenheten utan något att göra en lördagkväll.



MEN det vore ju inget upplyftande inlägg direkt. Så vi skiter i det va! Tog en promenad istället.


Men jag kanske skulle behöva en...... tv? flaska sprit? ett ligg?

nädå jag skoja bara.


Nu ska jag snart sova och vakna upp pigg (kanske inga grannar som festar till 03. inatt?), glad och positiv.


So long suckers!

...Nej, sov gott vänner var det ju jag skulle skriva.


/ia.

1 kommentar:

Arvid sa...

Du borde komma till Göteborg, här händer det grejer!