fredag 15 februari 2013

livet leker?

ett utav mina allra bästa må-bra tips är: dra på dig ordentliga täckkläder, gå ut i snön och LEK!

det är ju så himla roligt. med rätt påklädning är ju varken kyla eller snö ett bekymmer - bara mysigt.
jag tycker ju om både att åka längdskidor och snowboard, (passade på att göra båda två igår när jag var ledig = bra ledig dag!)
MEN om man inte vill vintersporta kan man ju gå ut och promenera, skotta snö eller leka runt lite bara.

det gjorde jag häromdan. hade tänkt träna men var för trött och lat så jag gick ut och var ute i snön ett tag bara. botade 25-års krisen med att bete mig som en femåring: klättrade upp på balkongen och hoppade ner i snöhögar. en liten adrenalinkick blev det allt :)

 lite suddiga mobilbilder:
 
ja, snö alltså.
livets påhitt! <3>

kärlek! /ia.

Inga kommentarer: