torsdag 22 november 2012

uppdatering


igar sag jag en orm som var alldeles for stor for att det skulle vara bra for min mentala halsa.

jag har ont i halsen, ev. lite feber och tycker da som vanligt synd om mig sjalv och att allt blir trakigt och jobbigt. har inte kunnat trana pa en vecka, saknar ma-bra-endorfinkicken och langtar mest hem nu.

inatt dromde jag att jag nar jag tagit mig till mumbai och skulle flyga till london sa insag jag att jag glomt mitt pass i goa och inte kunde flyga hem. panikkanslor!


men: jag njuter av sista tiden med massa god mat (har inte atit kott pa 10 veckor och saknar det inte alls, sa kanske man ska ta och bli vegitarian? ) varme och sol. men det har blivit sa kallt pa kvallarna och natterna har nu, sakert darfor massa folk, inkusive mig da, blivit forkylda,...

puss och kram, dags for lunch.
karlek! /ia

Inga kommentarer: