måndag 26 november 2012

byebye

om 1,5h lamnar jag campen. om fyra timmar gar mitt flyg Goa-Mumbai. Sen ska jag vanta i ca 9h (suuuck..!) till mitt flyg Mumbai-London gar, 02.45 lokal tid. 10h flygning, kommer sedan till Heatrow kl 7imorgon engelsk tid. 3,5h vantan, sedan flyg London-Sthlm. Landar (forhoppningsvis!) pa Arlanda kl 14, svensk tid imorgon.
Sa ja man kanske kan rakna med att vara hem-hemma i Baggbo kl sex eller sju imorn kvall...

Sa nu vet ni vad jag ska agna kommande 36 timmar at.
be garna att jag ska komma hem valbehallen, ar lite nervig. jag har ju aldrig varit flygradd forut men ju mer vardefullt jag tycker livet ar, desto raddare blir man ju for att do. och nu vill jag HEM!)

(tank.pa.praktiska.saker. bara gor. fokusera. snart hemma. tank inte sentimentala, kanslosamma tankar om Indien och att just denna tid av mitt liv ar slut idag, resan over, och kommer aldrig igen. bit ihop, var hard, inte blodig. borja inte grata. punkt. ) 


karlek! /ia

Inga kommentarer: