söndag 7 oktober 2012

lady in red


idag har vi hangt pa stranden nastan hela dagen. sa skont med en massa sol och bad! dock blev vi inte sa bruna..... utan ratt sa rejalt tomat RODA allihop. ser ratt roligt ut:)
sa nu ar det val inte bara malaria man maste be over att inte fa, utan aven hudcancer.... illa.

och eftersom jag redan var sa rod, svettig och lortig sa tog jag mig en springvanda efterat. sa skont! kanns faktiskt som jag kommit igang med lopningen ganska bra, far ibland in ett (ganska langsamt!) skont lunk dar lopningen bara flyter pa.... harlig kansla! 
sa nu ar jag annu rodare, svettigare och lortigare... ska bli skont med en kall dusch (vi har ju inget varmvatten sa det finns inte sa mycket att valja pa)

tog massa fina bilder  idag fa se om jag kan ladda upp nagot lite senare ikvall.

karlek! /ia

1 kommentar:

Mamma sa...

Roligt att höraav dig igen...