tisdag 28 juli 2009

tisdag 28 juli

och bröllopet blev bra och fint och roligt och så. men ja orkar inte dra nån utförligare beskrivning. mer än att jag är så glad för anna & mats skull, de förtjänar det bästa. och att deras kärlek känns så fin. som gjorda för varann helt enkelt.
ja tänk om de vore enkelt...






för huvudvärken dunkar så den ska sovas bort nu! synd bara att man ska upp föra halv sex. puh.


nu måste ja ju dessutom mata dom små hönorna innan jobbet så de blir nåra minuter tidigare uppgång. fast antar att det är rättvisst, eftersom hönsen förser mig med frukost så kan ja väl ge dom lite käk. dom fick min Herman-deg idag, jag gav upp försöket att baka, ännu mer bevisat att det inte är min grej.


så nu är jag husägare nåra dar, som tur är utan främmande karlar i huset för han följde med till Norge.


så ja njuter av att diska och äta när ja känner för det utan nån som lägger näsan i blöt.



svammel.

god natt.





kram / Ia.

Inga kommentarer: