torsdag 25 juni 2009

visst är det fint när man kan gå ut på kvällspromenad halv tolv på natten och det fortfarande är både varmt och ljust ute? vad sägs om lite mer sommar och lite mindre vinter?
och igår tog jag mitt första dopp.


idag har ja betett mig som en riktig pubertetsunge här hemma och ja skulle själv inte vilja ha en dotter som betedde mig sådär. sur och gnällig. väx upp fröken!
men nu efter en rätt hård fotbollsträning så är humöret bättre (endorfinerna ) och ja ska försöka vara snäll hela kvällen åtminstonde. kanske diska eller nått :)


realese me. önskas semester från min hjärna? -Ja tack.


ibland kan man vilja spola tillbaka tiden och göra saker ogjort. gjort på ett annat vis om man vetat hur saker skulle bli.
man kan inte spola tillbaka tiden. men man kan påverka sin framtid.


/ Ia.

Inga kommentarer: