torsdag 16 maj 2013

workout and rest

jag föll för den sista frestelsen när det gäller sociala medier. tillslut. höll ut länge, men....

... nu har jag börjat twittra. ska se om det är något jag gillar, misstänker det starkt :)

om du är en twittrare eller vill följa så finns jag på: @ialindstrm  (obs, inget ö eller o alltså, haha)


jag har haft en bra dag, morgonprom i solen, städning, håååård träning med Johanna (på riktigt, först intervaller på löpbandet och sen cirkelfys, jag blev illamående och spyfärdig av ansträngning - bra jobbat på oss!)

vi firade med en slö eftermiddag på Bryggcafét, solade och njöt. välförtjänt. fint med ledig dag.
och sen springa runt på stan en kortis, pussas med Mikael en kortis och nu är jag tillbaka till städningen. har köpt årets första jordgubbar. och en bikini. det får väl bli sommar nu då.

snart kommer husgruppen hit (det är därför jag städar). det blir bra och intressant, de ska få hjälpa mig att klura på svåra livsfrågor och tankenötter..


TAKE CARE! och be blessed.

kärlek! /ia.

Inga kommentarer: