onsdag 8 maj 2013

Blä?

Mm vilken bra dag. Som förr.
Har ätit en bit tårta och kan därför inte äta middag. Känner suget i kroppen och skulle vilja skita i allt och bara trycka i mig en massa choklad. (Men det gör jag inte såklart)  Ser avundsjukt på alla smala snygga tjejer och tänker om att jag bara går ner några kilo i vikt kommer jag bli mycket lyckligare.
Skäms och vill skära bort allt överflöd på min kropp. Och skära ut hjärnan på samma gång kanske.
Odisciplinerad och hopplös.

Piss när jag töntar mig på det här viset.
Ska träna hårt och skiten ur mig. Då kommer allt kännas bättre. Såklart. Glad-endorfinerna man behöver, ni vet.

Ärligt blev det här. För ärligt. så inlägget ryker nog snart...
 att känna såhär är otroligt bortskämt när man har det så bra. Skärpning på mig!

Kärlek! /ia.

3 kommentarer:

Anna sa...

Du är ju en smal snygg tjej, inse det! Puss

Anonym sa...

en riktig skönhet är du ju!!!...

Jessica sa...

Du är bra som du är !! <3 Men piss att du känner så. Träna bort dom dumma tankarna och hör av dig om du vill :)Puss