tisdag 14 juni 2011

sommar, sommar, sommar.... (hör melodin!)

hej.

nu tänkte jag låta som en riktigt upptagen business-women och säga "jag hinner inte blogga ikväll för jag svarar på viktiga mejl". och det är faktiskt sant. eller ja, det handlar inte om business men om livet, så oerhört mycket viktigare.
och så gör jag matlådor också... det är också viktigt men inte något som affärskvinnor ägnar sig åt antar jag, de äter väl ute jämt..

aja skitisamma det jag ville komma till vara bara detta:
25 juni är Mark Levengood sommarpratare i P1. Det får vi ju bara inte missa eller hur? Underbaraste rösten någonsinn och jag älskar hans humor. som jag sagt förut: synd han är bög bara och jonas redan norpat honom.
sen den 27 juni ska Clara Lidström, underbaraclara sommarprata, det får vi inte heller missa.

Ok är vi överrens?

puss och godnatt!

Inga kommentarer: