lördag 4 juni 2011

I want a ticket to anywhere

-


Fredag 3 juni - Falun & Rådhusgården



Töntig regel: Alltid fota sig själv innan man går hemmifrån. Så man ser respektabel ut....Nojig tjejgrej.


Sofia&Jessica.


Jessica&Ia


Johanna



Vita converse funkar väl tänkte 6 tjejer. Utan att ringa till varann innan:)




och det är ju inte varje dag man vandrar hem genom stan vid tretiden och det redan har ljusnat. jag tar det som ett ungdomstecken att jag fortfarande pallar det då & då och inte blivit kärring helt ;)


men det får betala sig med en tidig sänggång idag. Å andra sidan hade ju Rockstad Falun slutat spela igår när jag kom hem, idag får man försöka vaggas till sömn av lite hårdrock... kanske får bli att plocka fram öronproppar, för stänger jag fönstret kommer jag ju svettas ihjäl.... för det är ju inga mjuka vaggvisor de spelar härborta direkt, haha. Godnatt!



/ia.

Inga kommentarer: