lördag 20 december 2014

Helgen so far

Nu när jag redan skrivit så mycket om min mammas hjälptransport till Rumänien så kan jag ju också passa på att läka till artikeln som fanns i Falu Kuriren om det idag.

https://www.dt.se/dalarna/falun/nytt-hjalplass-till-rumanien

Hoppas ni har en fin helg, jag var med tjejerna igår kväll, idag har jag varit trött och slö och sovit länge, skönt! Varit på stan och fixat med lite julklappar och fortsatt fixande när jag kom hem. Lagade världsgod mat (lax med ädelost + rotfrukter i ugn) och nu blir det en ganska tidig kväll för vi ska upp tidigt imorn och åka till Sälen över dagen. Snowboardpremiär för mig, wiihoooo! :D

Gårdagens goda småplocksbord..:)
Fin-tjejerna! :)
Dagens middag, bilden avslöjar kanske inte hur gott det var...

Kärlek! /ia 

Inga kommentarer: