onsdag 21 juli 2010

okej då ska jag försöka mig på ett inlägg. vad ska man skriva..?

idag har jag varit ledig från jobbet. det slutade med att jag var en snäll hjälpsam tjej som erbjöd mina tjänster till både mor och far; tvätthägning varvat med hö-lassning. Ja, jag bor ju liksom inte i Stockholm mera utan faktiskt ute på landet, så idag har jag alltså ägnat mig åt lite lantgårds-sysslor. Lite ovant, men oj, bättre naturlig styrketräning får man leta efter. Det kändes fint att förena nytta med nöje :)

Sen blev det en tur i "min" springskog. Konditionen är på uppåtgående iallafall och ni som vet hur träningsnördig jag kan vara fattar att det ju är ett stort glädjeämne.

men sen kom nog dagens höjdpunkt, en tripp till Grycksbo och påhälsning i Maria&Eriks nya hus. Fint hus och fin Maria = bra kombo.

ja så kan man förvalta en ledig dag. jag har förresten bytt lakan också. heja mig. På fredag är jag också ledig och då blir det kanske att fara till Ludvika med pappa och hälsa på farmor Gunhild.


Kollade på lite Betel-bilder och blev nostalgisk. Tänk så mycket fint, som aldrig kommer komma igen. Inte för oss iallafall, även om Betel så klart går vidare. Jag ska sluta babbla och bjuda på nåra bilder, en salig blandning:



ett härligt amrikanskapannkakorgäng, för länge sedan...



I Helsingborg kan man plocka sten... Medan Madde
roar sig med att fota oss hårdarbetande.




en av alla fina fikastunder. ute i höstas tror jag...




finaste klassen <3




























sur tjej (det kanske var för mycket musiksnack eller nått, haha)







har äntligen tränat fram ett sexpack ;)
















Olivia skriver ett brev till sig själv, på Koviken. Jag spionerar.



ett litet axplock.
sov gott.
/ia.


1 kommentar:

Olivia sa...

Jag skriver ett brev till mig själv, tragiskt. Jag är min enda vän, haha. Jag vill ha dina bilder Ia! Du får helt enkelt komma till Stockholm och överlämna de till mig (: