tisdag 6 juli 2010

hej.
lite snabb uppdatering innan jag försvinner från den uppkopplade världen ett tag. Är just nu hemma hos Margareta i Göteborg, vi har haft tågsällskap från leksand och hit idag. Hon (och hennes man Getahun) är bland de bästa människorna jag vet. Sånna förebilder i allt, hur de är som vuxna, som vänner, som gifta, i arbetslivet. Guldkorn att ha dem som vänner! (M. är min mammas kusin om nån undrar hur vi känner varann)
Iaf, är nu i Göteborg, ska nog traska runt här lite i denna fina stad (vad ska man välja såsmåningom, Stockholm eller Göteborg???) innan jag beger mig ut till Hönö ( ö utanför Göteborg).
Där ska jag va med på Hönökonferensen ( = ett kristet "grejs") hela veckan, och campa och bo i husvagn med MADDE! (och förhoppningsvis andra snälla Nässjö-bor) :) yeah!. och dessutom träffa lite andra goa betlare, ska bli så fint!
hoppas på semesterväder så man kan få sig lite sol och bad och sånt som de ska va på sommaren.
Nu vet ni vad som händer i mitt liv fram till på söndag.

Ha det bra, det hoppas och tror jag jag får det.

kram. / ia.

Inga kommentarer: