torsdag 29 juli 2010

--

hej.

för nån vecka sen gjorde jag och Jocke en: saker-jag -ska-ha-hunnit-med-innan-jag-dör lista.
Så då tänkte jag att jag kan lägga ut den här, så om jag skulle bli alltför gammal och trålig utan att ha gjort nått på min lista, så får jag skämmas lite och ta mig i kragen. ok? så påminn mig gärna.
Det blev en 5 + 1 lista, alltså fem "normala" livsmål och en outsider. Mina saker var väl inte sådär överdrivet fantasifulla och roliga, men men, det är ju sånt jag vill iallafall.

utan inbördes ordning (som de skulle sagt på tv):
  • Afrika (jobba, resa, plugga whatever)
  • Indien
  • Gifta mig (helst inte äldre än 25, hahaha)
  • Bli publicerad
  • Ha en lägenhet i en storstad
  • outsidern: se Kent live.

så. Detta är vad jag drömmer om år 2010. Mina planer kanske ändrar sig.

och vill ni veta Jockes lista får ni fråga honom själv.

kram/ ia.

1 kommentar:

jocke sa...

En klart do-able lista! Shit vad roligt det är att skriva listor.