tisdag 20 april 2010

¨¨


Ibland känner jag mig som ett egoistiskt svin.
Och det värsta är att ibland är jag ett egoistiskt svin.
Men det bästa är att Gud vet hur det är att vara människa. Och han vill veta av mig ändå, med mina fula sidor. Och jag tror dessutom många människor också vet hur det känns.
Jag är inte perfekt. Vi är inte perfekta. That’s it.



Har ingen skrivlust, får liksom inte feeling. Men jag låter det vara. Det kommer väl när det kommer.

Jag njuter av solen när jag kan. Jag har halkat in i ett korpfotbollslag som på ett bananskal. Skoj, fotboll är skoj! Och har också redan blivit värvad till frizonfotbollen, karriären rullar på bra nu :)
I söndags gjorde jag och Madde (och lite Markus) en dag i Stockholm. Shit vad jag kommer sakna den här stan. Det är så vackert. (och alla fina människor!)

Imorn är det basgruppsmiddag hos Ann. Jag ser fram emot.

Och ja lider med stackars Jess som inte får spela fotboll förren i höst. Jag hade blivit galen om jag inte fick träna som jag ville. Krya på dig gumman!

Idag blev de spinning + gym. Träning är kul.

Jag har fått världens konstigaste dialekt, typ blandning av dalmål, småländska och stockholmska. Så det finns ju vissa fördelar med att komma hem i sommar igen.

Ska nu sova bort frustration över situationer som man inte vet hur man ska ändra på.
Gonatt.

/ia.

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack snälla du <3.. men som sagt de suger och inte få träna som man vill.. =/ sitta på nån cykel, ja vill spela fotboll =)