tisdag 4 mars 2014

att leva på hyllans kant och sprattla lite med fötterna

nu har jag gamblat lite igen, när det gäller resor. och tycker faktiskt det är spännande, på ett positivt sätt.

vad? jo har bokat en resa till Alperna i april (shit vad kuuuul!) med Micke och några polare. fastän jag inte alls vet än om jag kommer få semester för att få åka.
men hellre betala och slänga pengarna i sjön och tro och hoppas på att det går, än att inte boka och så hade jag kunnat få åkt men då är det försent.

living on the edge så att säga.
och det har jag ju gjort förr när det gäller resor. första Indienresan när jag knappt fick visum förren dan innan typ. nervigt!
men nu som då så ber jag: Gud, om du vill att jag ska åka så fixar det sig, eller hur?

men den förtröstan så blir man så mycket lättare i hjärtat, vad det än gäller.

så nu håller vi tummarna, knäpper händerna, ber, tänker, hoppas, tror att det ska fixa sig. om det är din vilja.

yeahoo, vi får se vad det blir av detta.

österrikiska alperna-09, var helt fantastiskt

kärlek! /ia

Inga kommentarer: