måndag 21 december 2009

''

Jag fick en chock igår.

När jag kom upp på mitt rum och in på toaletten inser jag: shit vilket mega stort handfat jag har. Ska det verkligen se ut såhär, vara såhär stort, så djupt och sitta såhär högt upp?

Efter nåra månader med Betel-handfat är man inte direkt bortskämd och jag fick mig alltså en smärre chock när man inser att de handfat jag använt mig av på senare tid typ är byggda för pygméer (och jag hör INTE till den kategorin, så det så!)

Jag kunde till och med tvätta av mig sminket utan att skvätta ner halva mig med vatten. Vilken välsignelse! Tänk att man ska få lov att flytta till Stockholm för att lära sig uppskatta normalstora handfat…

/ ia.

1 kommentar:

Olivia sa...

Haha! PRECIS vad jag har sagt till mamma sen jag kom hem. Varje morgon och varje kväll dras det upp, detta handfat. Men ack vilken välsignelse, det håller jag med om (: