tisdag 10 oktober 2017

Eurotrip sommaren -17, dag 7 - Lorient

Dag 7, och vi var framme i Frankrike, solen sken och vi kände att vi verkligen ville njuta av värmen och solen och ha en beachdag. Och chilldag efter rätt intensiva dagar i olika storstäder och nöjesfält och sånt.


Lågvatten till att börja med



Stekarn :) 
Fantastiska långa sandstränder


Fantastiskt vacker kust!



Det syns ju kanske inte här -men OJ vad jag brände mig den här dagen. Så typsikt nybörjarmisstag, första dagen i solen och man ligger och pressar hela dagen (är ju en liten soldyrkare jag). JO jag hade ju solsksyddsfaktor såklart, men inte tillräckligt mycket, speciellt inte på baksidan. Var svidig och såg inte riktigt klok ut några dagar, men sen gick det ju över som tur var - och jag kunde sola (försiktigare) lite till :)



Så himla vacker solnedgång som vi också fick se. Magiskt!



Och när solen sjönk i havet och mörkret lade sig så kröp vi in i vår lilla hus-buss alldeles vid stranden. Mysigt! Godnatt :)


Kärlek! /ia

Inga kommentarer: